sliderΓεγονόταΡοή Ειδήσεων

Deal για το Πλατυγιάλι: Ποιο επενδυτικό σχήμα αγοράζει το λιμάνι από τις Τράπεζες

Μετά από χρόνια άκαρπων προσπαθειών, το λιμάνι του Αστακού με τις ιδιωτικές εγκαταστάσεις αλλάζει… ιδιοκτήτη καθώς οι τράπεζες βρήκαν την ανταπόκριση που αναζητούσαν στο «πωλητήριο» που είχαν βάλει.

Ειδικότερα, στα «χέρια» κοινοπραξίας εγχώριων και αραβικών ομίλων αναμένεται να καταλήξει η εταιρεία Αστακός Τέρμιναλ και επί της ουσίας το λιμάνι του Αστακού στην Αιτωλοακαρνανία, μαζί με την όμορη βιομηχανική ζώνη. Ο λιμένας του Αστακού στην Αιτωλοακαρνανία, ως γνωστόν, έχει περάσει υπό τον έλεγχο των τραπεζών Alpha Bank και Πειραιώς εδώ και μερικά χρόνια, από το 2008, λόγω των οικονομικών προβλημάτων του ομίλου ΑΕΓΕΚ που είχε πουλήσει το project έναντι δανείων.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, οι δύο τράπεζες έχουν συμφωνήσει, με πρώτη την Alpha Bank, ενώ ακολούθησε και η Πειραιώς. Αγοραστής είναι κονσόρτσιουμ εταιρειών και φυσικών προσώπων, μεταξύ αυτών δύο μέτοχοι της Archirodon (όχι όμως ως εταιρεία), η A1 Yacht Trade (επαγγελματικές υπηρεσίες υποστήριξης γιοτ) και επενδυτικό fund από το Abu Dhabi. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, επίκειται αλλαγή όρων χρήσης της έκτασης μέσω Προεδρικού Διατάγματος (Π.Δ.), καθώς ο επενδυτής επιθυμεί να μετατρέψει τις λιμενικές εγκαταστάσεις σε τουριστικό project και σε βάση για mega yachts. Παράλληλα, βάσει του Π.Δ. εκτιμάται ότι θα επιτρέπονται και άλλες χρήσεις συμπληρωματικές του ελλιμενισμού (εμπορικές, τουριστικές κ.α.).

Η Αστακός Τέρμιναλ ΑΕ και άλλες τρεις εταιρείες (οι ΣΥΜΕΤ, Ακαρπορτ και NA.BI.ΠE) ελέγχουν και διαχειρίζονται τη ναυτιλιακή ζώνη και τη βιομηχανική περιοχή στο Πλατυγιάλι Αιτωλοακαρνανίας. Βασικός μέτοχος είναι η ΑΠΕ Επενδυτικής Περιουσίας, στην οποία συμμετέχουν, όπως αναφέραμε, με 71,08% η Alpha Bank και με 28,92% η Τράπεζα Πειραιώς. Σημειώνεται ότι παλιότερα οι τράπεζες είχαν έρθει σε επαφή με την ΕΤΑΔ για αγορά όμορης έκτασης περίπου 110 στρεμμάτων για να γίνει ελκυστικότερο το όλο «πακέτο», ενώ η περιοχή, πέραν της προνομιακής της θέσης στην Δυτική Ελλάδα, “πλέον συνδέεται και με τους κεντρικούς οδικούς άξονες” (σ.σ. agriniopress: το τελευταίο βέβαια, όπως είναι γνωστό, δεν ισχύει).

Παλιότερα, είχαν ακουστεί διάφορα σενάρια για ενδιαφερόμενους και διαφορετικής μορφής σχέδια ανάπτυξης, ακόμα και για το μεγάλη ενεργειακή επένδυση από το Κατάρ στο λιμάνι του Αστακού επί κυβέρνησης Γ. Παπανδρέου, δίχως όμως να προκύψει κάτι.

Πηγή: insider.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Τοπική Διαφήμιση
Τοπική Διαφήμιση
Back to top button