ΓεγονόταΡοή Ειδήσεων

H “απολογία” της Μ. Παπαγεωργίου που -για όσους ξέρουν- δεν πείθει…

Νέα ερωτηματικά για την απευθείας ανάθεση της ΚΕΔΑ

Το agriniopress επανέρχεται στο θέμα της απευθείας ανάθεσης της αντιδημάρχου Μαρίας Παπαγεωργίου σε αθηναϊκή εταιρεία, για την κατασκευή σποτ με κόστος… 2.000 ευρώ, μετά την δήλωση – απάντηση που έδωσε στη δημοσιότητα η αρμόδια αντιδήμαρχος, πρόεδρος της ΚΕΔΑ και υπογράφουσα βέβαια την επίμαχη ανάθεση.

Αφού σημειώσουμε πως όλο το προηγούμενο διάστημα η κ. Παπαγεωργίου απέφευγε να απαντήσει στις ερωτήσεις του agriniopress.gr αναφορικά με την επίμαχη ανάθεση, να τονίσουμε ότι από το έγγραφο που αναζητήσαμε στην «Διαύγεια» για το θέμα δεν προκύπτει από πουθενά πως η ανάθεση έχει γίνει για δύο χρόνια, παρά μόνο για το 2019! Και μάλιστα για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα μέσα στον Αύγουστο.


Δείτε την απευθείας ανάθεση

Προφανώς η αντιδήμαρχος Αγρινίου , θέλοντας να “θολώσει” τα νερά, αναφέρεται σε κάποια άλλα έξοδα και αναθέσεις που έχει πραγματοποιήσει ο δήμος Αγρινίου, που ουδεμία σχέση όμως έχουν με το δημοσίευμα του agriniopress.

Σε κάθε περίπτωση η απάντηση δεν πείθει, παρά το απολογητικό της ύφος, καθώς και ο πιο αδαής μπορεί να διαπιστώσει αν όλα όσα περιγράφει ως διαφημιστική δουλειά μπορεί να περιλαμβάνονται στο επίμαχο σποτ.

Σε ότι αφορά τα υποτιθέμενα δώδεκα σποτ, τα οποία εννοείται ότι εκπονήθηκαν από τη εταιρεία που ανέλαβε την συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια, ομολογούμε πως αναζητούμε ακόμη τα άλλα έντεκα…

Σας καλούμε κ. Παπαγεωργίου, να δώσετε στη δημοσιότητα όλες τις ανάλογες αναθέσεις που έχετε υπογράψει είτε εσείς είτε άλλα νομικά πρόσωπα – αντιδήμαρχοι κλπ την τελευταία πενταετία. Για παράδειγμα την 36/2019 απευθείας ανάθεση που εσείς κάνατε και όποιες άλλες…

Και γιατί να μην το γενικεύσουμε: Πόσα χρήματα διοχετεύτηκαν σε εταιρείες που σχετίζονται με μέσα ενημέρωσης τα τελευταία πέντε χρόνια;

Δυστυχώς κ. Παπαγεωργίου το ερώτημα που σας απευθύναμε εξαρχής και βάλατε συνεργάτη σας να απαντήσει, το αφήνετε αναπάντητο. Έχει να κάνει με την παραγωγή ενός (1) και μόνο σποτ από αθηναϊκή εταιρεία, που κοστολογήθηκε με 2.000 ευρώ με δική σας απόφαση. Αν τελικά το κατασκεύασε η συγκεκριμένη εταιρεία…

Μην κάνετε λοιπόν πως δεν καταλαβαίνετε. Ξέρετε και ξέρουμε σε τι αφορά η απευθείας ανάθεση που υπογράψατε. Η τακτική σας δυστυχώς δεν έχει καμιά σχέση με την “χρηστή διαχείριση” την οποία κατά τα άλλα, ευαγγελίζεται ο Γ. Παπαναστασίου.

Να ξεκαθαρίσουμε τέλος, πως δεν θεωρούμε ότι λειτουργήσατε μόνη σας.

Αναλυτικά η απάντηση-δήλωση της Μαρίας Παπαγεωργίου:

“Σε όλη τη διάρκεια της θητείας μου ως Αντιδήμαρχος Πολιτισμού του Δήμου Αγρινίου λειτούργησα με απόλυτη διαφάνεια. Με ευθύνη στη διοίκηση της ΚΕΔΑ, της οποίας είμαι πρόεδρος, δεν αρνήθηκα ποτέ τη δημοσιοποίηση στοιχείων γιατί δεν υπήρξε λόγος να αποκρύψω οτιδήποτε αφορά στην οικονομική διαχείριση. Μάλιστα έχω απαντήσει στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου για όλες τις δράσεις του τομέα μου με αναλυτικά στοιχεία.
Με έκπληξη λοιπόν διάβασα το δημοσίευμα που εμφανίζει ελλιπή στοιχεία και προβαίνει σε εύκολους χαρακτηρισμούς για μια διοργάνωση που είχε μεγάλη ανταπόκριση και δεν δημιούργησε κανένα πρόβλημα. Ενδεικτικά αναφέρω τις ευχαριστήριες επιστολές που λάβαμε από τα συγκροτήματα που φιλοξενήσαμε στην πόλη μας.
Σας ενημερώνω ότι η προσφορά της εταιρίας BLACKLIGHT PRODUCTIONS για την παραγωγή διαφημιστικών σποτ ανέρχεται στο ποσό των τριακοσίων ευρώ (300, 00 €) ανά σποτ (πλέον ΦΠΑ 24%). Για το συνολικό πακέτο των 12 σποτ, και όχι για ένα μόνο σποτ όπως εσφαλμένα αναφέρεται στο συγκεκριμένο δημοσίευμα, η τιμή ανήλθε στο ποσό των 3.600,00 ευρώ (4.464,00 € με ΦΠΑ 24%) και περιελάμβανε αναλυτικά τις παρακάτω εργασίες:
• Εικαστικό – δημιουργικό
• Συγκέντρωση υλικών και αρχείων
• Επεξεργασία 2d animation και composition
• Montage
• Επεξεργασία ήχου
• Μουσική βιβλιοθήκης
• Επεξεργασία graphics
• Εκφώνηση
• Aμοιβή για γύρισμα πρωτότυπου υλικού.
Ας σημειωθεί ότι το ποσό αφορά διαφημιστικά σποτ των ετών 2018 και 2019 για πολιτιστικές εκδηλώσεις του Δήμου Αγρινίου.
Αντιλαμβάνομαι ότι όλοι όσοι υπηρετούν σε δημόσιες θέσεις υπόκεινται στην κριτική και τον έλεγχο. Αυτό είναι κάτι που δεν με φοβίζει.
Δεν κατανοώ όμως γιατί πρέπει να απολογούμαστε για απόλυτα ξεκάθαρες και διαφανείς διαδικασίες.”

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
tsiknas600x338 Τοπική Διαφήμιση

Ένα Σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button