ΠροτεινόμεναΡοή Ειδήσεων

Απάντηση της Διευθύντριας του 1ου Γυμνασίου: «Δεν κατονόμασα τους μαθητές στη δίκη»

«Προέχει το καλό των παιδιών μας» υποστηρίζει, κάνοντας λόγο για «κακόβουλα προσωπικά συμφέροντα» που επιβουλεύονται τη θέση της

Μέσω δικηγορικού γραφείου η Δέσποινα Γεωργιάδη, Διευθύντρια του 1ου Παπαστρατείου – Γυμνασίου Αγρινίου, απάντησε σε δημοσιεύματα σχετικά με τις διώξεις και τις ποινές που επιβλήθηκαν σε μαθητές του Γυμνασίου από το Δικαστήριο Ανηλίκων Αγρινίου την Δευτέρα 16 Μαϊου, για την κατάληψη του Οκτωβρίου του 2020.

Οι διώξεις και οι ποινές επιβλήθηκαν, μετά την αναφορά της κ. Γεωργιάδη στην Εισαγγελία, που κατονόμασε μάλιστα τους μαθητές.
Στην απάντηση της σε δημοσιεύματα, το δικηγορικό γραφείο που εκπροσωπεί την κ. Γεωργιάδη , αναφέρει πως βαρύνοντα ρόλο στην καταδίκη, διαδραμάτισαν οι ίδιοι οι μαθητές, ή κάποιοι εξ’αυτών που παραδέχθηκαν την συμμετοχή τους στην κατάληψη και ότι μετά από ερωτήματα που τους τέθηκαν απο την έδρα, απάντησαν μεταξύ άλλων πως «βλάπτονται όταν τα σχολεία είναι κλειστά».


Το γραφείο αναφέρει ακόμη πως η κ. Γεωργιάδη στην δικαστική αίθουσα χθες, δεν κατονόμασε μαθητές και πως δεν υπήρξε διαφορά στην κατάθεση της, σε σχέση με την κατάθεση της Υποδιευθύντριας του σχολείου.

Καταλήγει μάλιστα πως η θέση της ως Διευθύντριας, «αποκτήθηκε αξιοκρατικά κατόπιν δικαστικής απόφασης η οποία «ταρακούνησε» πολιτικούς χώρους συνδικαλιστών και μη των εκπροσώπων της εκπαίδευσης», θεωρώντας προφανώς πως ο θόρυβος που προκλήθηκε, σχετίζεται με κάποιους που «επιβουλεύονται τη θέση της»!

Αναλυτικά ολόκληρη η απάντηση της κ. Γεωργιάδη:

«Σχετικά με σημερινό σας δημοσίευμα με τίτλο «Ποινές στους μαθητές του 1ου Γυμνασίου για τις καταλήψεις του 2020» σας παρακαλώ, όπως άλλωστε προβλέπεται από το Νόμο, να δημοσιεύσετε την απάντησή μου με τα ίδια στοιχεία και στην ίδια θέση με το δημοσίευμά σας:

1).Δεν είναι αληθές, ότι «η Διευθύντρια κ. Γεωργιάδη επέμενε σε όσα αρχικά είχε υποστηρίξει, κατονόμασε τους συγκεκριμένους μαθητές και σήμερα στη δικαστική αίθουσα. Όπως φαίνεται, η κατάθεση αυτή ήταν που έπαιξε και τον βαρύνοντα ρόλο για την τιμωρία των μαθητών» (δημοσίευμα στο agriniopress) και «σήμερα στις δικαστικές αίθουσες η στάση της Διευθύντριας δεν άλλαξε. Κατονόμασε στο δικαστήριο τα ίδια άτομα και ήταν η κατάθεσή της που διαδραμάτισε καταλυτικό ρόλο για την ποινή των μαθητών» (δημοσίευμα στο agrinionews), αφού, όποιος παρακολούθησε τη σημερινή διαδικασία στο Δικαστήριο Ανηλίκων είναι βέβαιο ότι θα είχε ακούσει την πρόταση του κ. Εισαγγελέα της έδρας, ο οποίος είπε επί λέξει :«παρά το γεγονός ότι η Διευθύντρια του Γυμνασίου δεν κατονόμασε για παιδαγωγικούς και εκπαιδευτικούς λόγους τους μαθητές, ισχύει η κατάθεσή της στην Αστυνομία το 2020», σε άλλη δε περικοπή της αγορεύσεώς του, είπε «η Διευθύντρια δεν επέρριψε σε μαθητές ευθύνη για φθορές αλλά σε εξωσχολικούς» και επομένως από την ανωτέρω τοποθέτηση του κ. Εισαγγελέα εξάγεται το συμπέρασμα, ότι ουδένα μαθητή σήμερα κατονόμασα στη δικαστική αίθουσα, όπως και ότι απέφυγα να επιβαρύνω εν γνώσει μου την θέση των μαθητών.

2).«Βαρύνοντα ρόλο για την τιμωρία των μαθητών» έπαιξε η απολογία κάποιων εξ αυτών οι οποίοι παραδέχθηκαν: άλλος ότι «δεν υπήρχαν αιτήματα για την κατάληψη», άλλος ότι «δεν ξέρω γιατί έγινε η κατάληψη» και άλλος ότι «η κατάληψη έγινε για να χάσουμε μαθήματα», η δε Πρόεδρος του Δικαστηρίου εναγωνίως τους ρωτούσε εάν οι μαθητές βλάπτονται ή ωφελούνται με τα κλειστά σχολεία, με την απάντηση όλων όσων ερωτήθηκαν, όπως είναι φυσικό άλλωστε, να είναι ότι βλάπτονται οι μαθητές με τα κλειστά σχολεία.

3).Δεν πρέπει να διαλάθει της προσοχής ότι, από την 22-9-2020 έως και την 16-10-2020 δεν ήταν μόνο «το σχολείο είχε τελέσει υπό κατάληψη για μια διδακτική ώρα την πρώτη ημέρα και για την επόμενη σχολική μέρα, χωρίς να σημειωθούν υλικές ζημιές ή φθορές εντός του σχολικού συγκροτήματος» (δημοσίευμα στο agriniotimes) αλλά είχαν γίνει πάρα πολλές προσπάθειες καταλήψεως του σχολείου και είχαν σημειωθεί φθορές, ένας δε εκ των κατηγορουμένων μαθητών, σήμερα, στην απολογία του με έψεξε, ότι χρειάσθηκε να καταβάλλω πολλά χρήματα για αλλαγή κλειδαριών και εξωτερικής πόρτας, με την Πρόεδρο του Δικαστηρίου να του επισημαίνει ότι: «η Διευθύντρια δίνει λόγο δια τις δαπάνες που καταβάλει στους ανωτέρους της».

4).Η κατάθεση της Υποδιευθύντριας εδόθη σε πλήρη συνεννόηση με εμέ και ουδεμία διάστασις απόψεων υφίσταται μεταξύ μας, ως διαφαίνεται εις τα δημοσιεύματά σας. Σε κάθε περίπτωση τα δημοσιεύματα προσπαθούν να δημιουργήσουν εντυπώσεις για ρήξη μεταξύ της Διεύθυνσης και της Υποδιεύθυνσης του σχολείου για προσωπικό συμφέρον, επιβουλευόμενοι κάποιοι τη θέση της Διεύθυνσης του 1ου– Παπαστρατείου Αγρινίου, μη αποδεχόμενοι, ότι αυτή η θέση αποκτήθηκε αξιοκρατικά κατόπιν δικαστικής απόφασης η οποία «ταρακούνησε» πολιτικούς χώρους συνδικαλιστών και μη των εκπροσώπων της εκπαίδευσης.

5).Σε κάθε περίπτωση πρέπει όλοι μας, η μαθητική κοινότητα, η εκπαιδευτική κοινότητα, η τοπική κοινωνία, οι γονείς και κηδεμόνες, να είμαστε συνεργάτες γιατί προέχει το καλό των παιδιών μας και επιφυλασσόμεθα για κακόβουλα προσωπικά συμφέροντα».

Επισημάνσεις του agriniopress:

– Πληροφορίες αναφέρουν πως η κ. Γεωργιάδη στη δίκη, ρωτήθηκε τουλάχιστον από έναν δικηγόρο για την παρουσία κατηγορούμενου μαθητή στην κατάληψη, την οποία επιβεβαίωσε. Η διευθύντρια επέμεινε στην αρχική κατάθεση της -όπου είχε κατονομάσει- και ουδέποτε ανακάλεσε. Είναι χαρακτηριστικό ακόμη πως στην απάντηση της παραπάνω, επικαλείται όχι τα όσα η ίδια υποστήριξε, αλλά τα όσα είπε ο Εισαγγελέας και κάποιοι μαθητές.

-Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η κ. Γεωργιάδη υποστηρίζει πως η κατάθεση της Υποδιευθύντριας, έγινε «σε πλήρη συνεννόηση» μαζί της. Αυτή η «πλήρης συνεννόηση» σε μια δικαστική διαδικασία, όπου οι μάρτυρες καλούνται να μιλήσουν  αβίαστα και χωρίς παρεμβάσεις, θα πρέπει επίσης να επισημανθεί. Οι πληροφορίες επιμένουν πάντως πως,  μεταξύ των δυο καταθέσεων, υπάρχουν σοβαρές διαφορές. Η Υποδιεύθυνση δεν κατονομάζει μαθητές.

-Πέραν των όσων διημείφθησαν εντός της δικαστικής αίθουσας, η υπόθεση ξεκινά απο τον Οκτώβριο του 2020, όταν και η κ. Γεωργιάδη κατέθεσε την αναφορά της στην Εισαγγελία. Η στάση της Διεύθυνσης ήταν εκείνη που οδήγησε τους μαθητές στο εδώλιο και τελικά, στην επιβολή των ποινών. Την στιγμή μάλιστα που η κατάληψη διήρκησε μόλις μια ημέρα, χωρίς να προκληθούν φθορές, κάτι που οι πάντες επιβεβαιώνουν. Ακόμη, ουδέποτε απεδείχθει πως για φθορές που σε άλλες περιπτώσεις προκλήθηκαν, υπεύθυνοι ήταν μαθητές.

Η υπόθεση πάντως αναμένεται να έχει συνέχεια, αφού κατά της απόφασης του Δικαστηρίου, σύμφωνα με πληροφορίες του agriniopress, θα κατατεθεί έφεση απο τους συνηγόρους των μαθητών.

Advertisements

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
pap tsalafouti cake 1000x563px Τοπική Διαφήμιση

5 Σχόλια

  1. Εκπ/κός που καταφεύγει στη δικαιοσύνη για τους μαθητές του (για τέτοιους λόγους,) έχει αποτύχει στο παιδαγωγικό του ρόλο ο ίδιος και θα πρεπε αυτό να αφαιρεί ως γεγονός και μόρια απ τον συγκεκριμένο ,σε επόμενη κρίση του για στέλεχος εκπ/σης .Αν ζούσαμε ΦΥΣΙΚΑ σε μια δίκαιη κοινωνία και είχαμε ουσιαστικά έν παιδοκεντρικό σύστημα εκπ/σης….Μόνο ντροπή…..

    1. τα παιδιά των αριστερών, αυτά που κάνουν αυτές τις ανομίες με ή χωρίς όπλα, δεν τιμωρούνται ποτέ για τις πράξεις τους, είτε είναι ανήλικα, είτε ενήλικα.
      είναι δομημένο έτσι το σύστημα που προστατεύει τους συστημικούς.

  2. Για ότι θα γίνουν τα παιδιά μας ενήλικοι θα φταίμε εμείς αλλά φοβόμαστε μην δυσφημίσει το όνομα μας τι κοινωνία έχουμε δεν πειράζει τα πιο πολλά αθώα όπως φαίνονται και μπουλιγκ κάνουν και εξυβριζουν τους καθηγητές οι μαμάδες το νύχι ξέρουν να φτιάχνουν και οι μπαμπάδες να υπηρεφανευονται τι παιδιά εχουν για συμμορφωθείτε λίγο και ζήσετε την πραγματικότητα τι κοινωνία έχουμε δεχεστε και κάποια τιμωρία εδώ καταστρέφουν σχολεία πανεπιστήμια αυτά είναι τα δικαιώματά μας η δικαιοσύνη να συνεχίσει και από δω και πέρα έτσι

Γράψτε απάντηση στο Μπάμπης Σουγιας Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button