ΕλλάδαΡοή Ειδήσεων

Αν θυμάσαι αυτά τα πέντε παγωτά που δεν υπάρχουν πια, τότε είσαι σίγουρα πάνω από 40

Ώρα να παίξουμε παλαμάκια, αποτίοντας φόρο τιμής σε πέντε κορυφαίες γεύσεις των ’80s που δεν υπάρχουν πια…

Η κόντρα ήταν αδυσώπητη. Κάποιοι έχουν φάει έως και εφτά από δαύτα σε μία ημέρα (ναι, ήμασταν μερακλήδες μπροστά από ένα ψυγείο) για να καλύψουν το χαμένο έδαφος ή να προσπεράσουν τον αντίζηλο στην καταμέτρηση. Όταν ο Πάγκαλος και όλοι οι υπόλοιποι τα έτρωγαν μαζί, εμείς, αγουροξυπνημένα ακόμη άδολα αμνοερίφια, στην ανατολή του πράσινου ήλιου, τρώγαμε σωρηδόν παγωτά για να κάνουμε ρελάνς στη διαφαινόμενη ήττα στα μπάνια (ή κάναμε περισσότερα μπάνια για να ισοσκελίσουμε το φιάσκο στα παγωτά).


Μερικοί τα έγραφαν κιόλας για να μην χάσουν το μέτρημα, αλλά βέβαια οι πιο σπαστικοί ήταν αυτοί που έκαναν στάνταρ μπάνιο δύο φορές την ημέρα και μετά από κάθε μπάνιο χτυπούσαν και δύο παγωτά. Ήταν οι επονομαζόμενοι και «untouchables».
Οι 40+ γνωρίζουν φυσικά. Έχοντας ζήσει σε τέτοια εποχή (άκρατου ανταγωνισμού) πώς να μην έχεις χαρίσει στον ουρανίσκο σου ατελείωτες γεύσεις τυποποιημένου παγωτού; Δεν ήξερες τότε ούτε Ελένη, ούτε Αγγέλα, μόνο «ΔΕΛΤΑ» και «ΕΒΓΑ» (άντε και Algida).

Και μια και την αναφέραμε, ώρα να παίξουμε παλαμάκια, αποτίοντας φόρο τιμής σε πέντε κορυφαίες γεύσεις των ’80s που δεν υπάρχουν πια. Γιατί αυτό ήταν από την αρχή το θέμα μας.

Τρόικα

Πολύ προτού διώξουμε… κλοτσηδόν την Τρόικα από την Ελλάδα, υπήρξε εποχή που ένα ομώνυμο προϊόν έκανε πιο ενδιαφέροντα τα καλοκαίρια μας. Η απόλυτη πανδαισία, συνδύαζε βανίλια, κακάο και φουντούκι με επικάλυψη σοκολάτας γάλακτος και ξηρούς καρπούς. Υποτιμημένο, αλλά έξοχο (η κυπελλική έκδοση του, το Τρινιτά ήταν κακώς πιο δημοφιλής αφού μειονεκτούσε σε πραγματική σοκολάτα).

Αν δεν απατώμαι πρέπει να ήταν το μοναδικό τρίγευστο ξυλάκι και είναι απορίας άξιον για ποιο λόγο αποσύρθηκε. Ακόμα πιο περίεργο όμως είναι γιατί δεν επανήλθε κάποια στιγμή τα τελευταία χρόνια. Με αυτό το όνομα – τρολ, θα ξεπουλούσε.

Μπανάνα Σπλιτ

Η φωτογραφία δεν είναι η σωστή. Εξ’ ανάγκης χρησιμοποιήθηκε αυτή, καθώς δεν υπάρχει στο διαδίκτυο καμία του πρώτου, αυθεντικού και ανεπανάληπτου Μπανάνα Σπλιτ της «Δέλτα», που πάντρεψε την μπανάνα, τη σοκολάτα και το σιρόπι, όπως ποτέ δεν έχει συμβεί πάνω στη Γη.

H μεταπολίτευση είναι γεμάτη από σκάνδαλα και ως εκ τούτου λίγοι πιθανόν θα θυμούνται ότι ένα απ’ αυτά ήταν και η απότομη απόσυρση ενός προϊόντος που μόνο οι πολύ καλά μυημένοι θα θυμούνται με τη δέουσα νοσταλγία. Εξαφανίστηκε, έτσι… ξαφνικά. Σα να λέμε με ένα νόμο και ένα άρθρο. Εκεί που νόμιζες ότι τα είχες φτιάξει μαζί του, την επόμενη μέρα αναρωτιόσουν τι έφταιξες και δεν σου είπε ούτε αντίο.

Όλες οι προσπάθειες απομίμησης του έπεσαν στο κενό. Ήταν τέλη της δεκαετίας του ’80, αν θυμάμαι καλά, που το κορυφαίο κυπελλάκι ever μας άφησε χρόνους. Αναίτια και ανεξήγητα…

Marengata

Κρέμα με σιρόπι κεράσι και στον πάτο κομμάτια πραγματικής σοκολάτας, που πάσχιζες να σκαλίσεις με το κουταλάκι (και ενίοτε διέλυες από τη μανία σου το κυπελλάκι).

Τόσο πρωτότυπο ήταν το Μαρενγκάτα (της «ΕΒΓΑ»), ομοίως και η πολύ μπροστά από την εποχή της διαφήμιση, όπου ο Τίμος Περλέγκας υποδύοταν τον μαμόθρεφτο Ιταλό μαφιόζο. Το χαστούκι στο τέλος από τη (μαμά) Φρύνη Αρβανίτη έμοιαζε με το… κερασάκι, που η εταιρία διαφήμιζε ότι έχει μέσα το παγωτό.

Shock

Πύραυλος από άφθονη κρέμα και σιρόπι βύσσινο, που σάρωσε αρχικά στην αγορά λόγω μεγέθους. Με Shock στο χέρι ήσουν μάγκας τότε, ειδικά αν δίπλα σου έτρωγε κάποιος κανένα καχεκτικό ξυλάκι. Ήσουν μάγκας όμως και για έναν άλλο λόγο. Διότι κρατούσες το παγωτό με το πιο προκλητικό περιτύλιγμα ever.

Ένα φερμουάρ από το οποίο πάλευαν να βγουν δυο γυναικεία στήθη! Όχι και τόσο παιδικό το concept ομολογουμένως. Συμβατό ωστόσο με την πιο φευγάτη ίσως διαφήμιση των ’80s. Ω ναι, το μοντέλο που φορούσε ολόσωμη vinyl φόρμα και αποκάλυπτε το μπούστο του, διαφήμιζε παγωτό.

Για το target group που απευθυνόταν έμοιαζε περίπου με soft πορνό! Ήταν όμως ταιριαστή με το κλίμα της εποχής, απηχώντας την αισθητική του β’ μισού των ’80s.

Chicago

Και εδώ οι απομιμήσεις δεν πέτυχαν το στόχο τους. Το πρώτο Chicago ήταν αυτό της «ΕΒΓΑ» και πιθανότατα πρόκειται για την κορυφαία τυποποιημένη σοκολάτα, πριν από την εμφάνιση των premium εκδόσεων Nirvana και Scandal.

Την έκανε τόσο ιδιαίτερη το ανακάτεμα με το πλούσιο σιρόπι (μην μπερδεύεστε με την κρέμα, από κάτω ήταν αμιγώς σοκολατένιο), ενώ προκάλεσε αίσθηση και διαφημιστικά, ως το «σκληρό» παγωτό, βγαλμένο από τη Μέκκα του εγκλήματος.

Πηγή: menshouse.gr – Γράφει ο Ερρίκος Βούλγαρης

Advertisements
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
ocean new optimize Τοπική Διαφήμιση
pap tsalafouti cake 1000x563px Τοπική Διαφήμιση

Ένα Σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button