Έχει καταλάβει κανείς τι θα συμβεί και τι θα ειπωθεί μετά; Θα είναι αποτέλεσμα της ηλιθιότητάς τους, της αναβλητικότητάς τους ή οργανωμένο σχέδιο; Ποιος θα μπορούσε να πείσει μετά χιλιάδες νέους ότι όλα αυτά δεν έγιναν επίτηδες και χιλιάδες συνωμοσιολόγους ότι όλα αυτά δεν σχεδιάστηκαν κάπου για να διαλυθούμε μια ώρα αρχύτερα, μιας και οι προηγούμενες απόπειρες απέτυχαν για συγκυριακούς λόγους;
Προσοχή, δεν εξετάζουμε εδώ αν ο Ρωμανός, ένας πιτσιρικάς σε τελική ανάλυση, έχει ή όχι φερθεί σωστά στο κοινωνικό σύνολο, ούτε αν πρόκειται για μια διάταξη μόνο που κάποιος που δηλώνει αμετανόητος δεν την επικαλείται, ούτε για το πόσα παιδιά δεν έχουν να σπουδάσουν. Εδώ λέμε για το ότι του είπαν ότι μπορεί να δώσει εξετάσεις κι αν δώσει θα μπορεί να πηγαίνει στο μάθημα. Τελεία. Ξαναλέμε λοιπόν: δεν θα πρέπει, αν γίνει κανα κακό να μας πουν αν είναι τόσο αστείοι ή αν τελικά όλα τα κανονίζουν κάποιες σκοτεινές δυνάμεις/υπηρεσίες;
η συντακτική μονάδα