ΠροτεινόμεναΡοή Ειδήσεων

Αγρίνιο: Τοποθετούνται φωτεινοί σηματοδότες στη συμβολή Χ. Τρικούπη- Μακρή

Πότε ξεκινούν τα έργα ανάπλασης της Χαριλάου Τρικούπη

«Πράσινο φως» πήρε από το Υπουργείο Μεταφορών η τοποθέτηση φωτεινών σηματοδοτών στη διασταύρωση των οδών Χαριλάου Τρικούπη και Μακρή, στο κέντρο του Αγρινίου.

Πρόκειται για μία διασταύρωση στην οποία αρκετές φορές έχουν σημειωθεί τροχαία ατυχήματα και για την οποία εκπονήθηκε ειδική κυκλοφοριακή μελέτη, ώστε να διαπιστωθεί η αναγκαιότητα ρύθμισης της κυκλοφορίας των οχημάτων με φανάρια.

Με την έγκριση να έχει δοθεί, μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να «τρέξει» το κατασκευαστικό σκέλος, που αφορά την τοποθέτηση των σηματοδοτών.

Παράλληλα, μέσα στους πρώτους δύο μήνες του 2022 ξεκινά η ριζική ανακατασκευή της οδού Χαριλάου Τρικούπη.


Πρόκειται για έργο προϋπολογισμού 3.300.000 ευρώ που προβλέπει την ανάπλαση της Χαριλάου Τρικούπη σε όλο το μήκος, από την πλατεία Σιντριβανίου έως την είσοδο της πόλης.

Συγκεκριμένα, προβλέπεται η ανακατασκευή των εξής οδών και πεζοδρόμων του Σχ. Πόλης του Δ. Αγρινίου:

  • οδός Χαρ. Τρικούπη συνολικού μήκους 650,00 μ.
  • οδός Βαρνακιώτη συνολικού μήκους 305,00 μ.
  • πεζόδρομοι μεταξύ των ΟΤ 126-126Α-126Β-126Γ-126Δ & 126Ε συνολικού μήκους 365,00 μ.
  • πεζόδρομος μεταξύ των ΟΤ 187 & 187Α συνολικού μήκους 115,00 μ.

Σύμφωνα με τη μελέτη θα ανακατασκευαστεί το οδόστρωμα αλλά και τα πεζοδρόμια, θα αντικατασταθούν τα παλαιά δίκτυα ύδρευσης – αποχέτευσης, θα τοποθετηθούν δίκτυα ηλεκτροφωτισμού με φωτιστικά τεχνολογίας LED ενώ στην αρχή της Χαρ. Τρικούπη θα τοποθετηθούν υπόγειοι κάδοι απορριμμάτων.

 

Τοπική Διαφήμιση
Τοπική Διαφήμιση

3 Σχόλια

  1. Τι άλλη ηλιθιότητα θα σκεφτούν εκεί στο Δήμο;
    Ένα πρόβλημα δεν είχε αυτη η καταραμενη πόλη. Την κίνηση. Ε κατάφερε με το κλείσιμο της βότση να το καταφέρει και αυτό.
    Αλάνια ξυστε το πάτο στο βαρέλι θα πάμε και παρακάτω.

  2. Όχι μόνο έκλεισε όλες τις εξόδους της πόλης έχοντας ελεύθερες τις εισόδους αλλά Στο πιο δύσκολο σημείο το οποίο παραλύει όλη την πόλη αντί να βάλει το στοπ στην είσοδο δίνοντας προτεραιότητα στην μια και μοναδική έξοδο αποφασίζει να βάλει φανάρια το μποτιλιάρισμα θα φτάνει μέχρι την καρπένησιου και τον Άι Γιώργη . Ξεχνάει ότι ο Δήμος έχεις 100000δημότες όπου οι 80000 ζουν εκτός κέντρου και η μετακίνηση με αυτοκίνητο κρίνεται απαραίτητη (χωριά , βουνό κτλ) . Δεν ήμαστε Μεσολόγγι να είναι όλα ίσωμα να περνούμε ένα ποδήλατο να πηγαίνουμε . Χωρίς υποδομές χωρίς κριτήρια απλά αποφάσισε να κάνει την πόλη μπάχαλο και να θες μια ώρα και βάλε για μια διαδρομή πέντε λεπτών .

  3. Τους φωτεινούς σηματοδότες στις παραπάνω οδούς τους ξαναειχαν παλιότερες δεκαετίες γιατί τους βγάλανε; και θυμάμαι ότι όταν έκλεισαν οι γύρω δρόμοι οι ουρές στην σαλακου και ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ ήταν ατελείωτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button