Δυτική ΕλλάδαΡοή Ειδήσεων

Αγρίνιο: Τι ακριβώς συνέβη και σκοτώθηκε ο οδηγός dragster Γεράσιμος Φιλιππάτος;

H είδηση του θανάτου του Γεράσιμου Φιλιππάτου σόκαρε τους πάντες. Ο 34χρονος οδηγός, πατέρας τριών παιδιών έχασε τη ζωή του το απόγευμα της Παρασκευής κατά τη διάρκεια αγώνα dragster στο στρατιωτικό αεροδρόμιο Αγρινίου.

Το ειδικά τροποποιημένο Nissan GT-R, ένα από τα κορυφαία αυτοκίνητα του είδους στην Ευρώπη διαλύθηκε. Ο άτυχος οδηγός εκτινάχθηκε από το όχημα. Σκοτώθηκε ακαριαία. Όσοι ήταν παρόντες στο σημείο δεν μπορούσαν να πιστέψουν αυτό που έβλεπαν. Ο Γεράσιμος, ο σταρ του dragster, ο πιο αναγνωρίσιμος οδηγός, ο άνθρωπος που ξεχώριζε για το ήθος, είχε χαθεί με τον πλέον τραγικό τρόπο.

Πώς έγινε το δυστύχημα

Όλα συνέβησαν σήμερα Παρασκευή 14 Μαΐου στις 4:00 το μεσημέρι. Ο Γεράσιμος παίρνει θέση στην εκκίνηση. Ζεσταίνει τα ελαστικά, πατάει τέρμα το γκάζι του πανίσχυρου Nissan GT-R και ξεκινά. Το αυτοκίνητο εκτινάσσεται εμπρός με απίστευτη ταχύτητα. Στα πρώτα 200 μέτρα, έχει αναπτύξει ήδη 270 χλμ./ώρα. Οδεύει για άλλο ένα ρεκόρ.

Κρατά σταθερά το τιμόνι, αλλά γίνεται… το αναπάντεχο. Το αυτοκίνητο χάνει την ισορροπία του, το πίσω τμήμα μετακινείται. Με αυτά τα χιλιόμετρα, κανείς δεν μπορεί να κάνει το παραμικρό. Φεύγει δεξιά, ανατρέπεται και αρχίζει να φέρνει τούμπες. Το Nissan διαλύεται. Ο άνθρωπος εκτινάσσεται από την καμπίνα. Σοκ. Πως είναι δυνατόν; Είναι δεμένος σε μπάκετ κάθισμα με ζώνες τεσσάρων σημείων.

Δείτε το βίντεο – ντοκουμέντο:

Αναζητώντας τις αιτίες

Κι όμως, με αυτή την ταχύτητα, αν ένας από τους εμπρός τροχούς βρει σε κάποιο σταθερό σημείο τότε το αμάξωμα γίνεται μια άμορφη μάζα από τις πιέσεις που ασκούνται. Σύμφωνα με μαρτυρίες ανθρώπων που βρίσκονταν στο σημείο, το δυστύχημα έχει αιτία. Κι όχι μία, αλλά δύο.

 

Από το GT-R δεν έμεινε απολύτως τίποτα.

Στις φωτογραφίες που εξασφάλισε αποκλειστικά το zougla.gr φαίνεται το διαλυμένο όχημα αλλά και το οδόστρωμα. Από το GT-R δεν έχει μείνει τίποτα. Κομμάτια διασκορπισμένα παντού. Στην ευθεία της πίστας στο στρατιωτικό αεροδρόμιο Αγρινίου κάτι φαίνεται ότι δεν πάει καλά με την άσφαλτο. Στις εικόνες φαίνονται ξεκάθαρα οι αυξομειώσεις στο ύψος του οδοστρώματος. Όπως υποστηρίζουν ορισμένοι, μόλις πάτησαν εκεί οι τροχοί, χάθηκε ο έλεγχος.

Επιτρέπεται αυτή η ανωμαλία στο οδόστρωμα;

Η πίστα έπρεπε να ήταν τέλεια στρωμένη και όχι να υπήρχαν τέτοιες αστοχίες. Αφού χάθηκε ο έλεγχος και το αυτοκίνητο έφυγε δεξιά, οι πληροφορίες του zougla.gr αναφέρουν πως ένας από τους εμπρός τροχούς βρήκε σε φρεάτιο που υπήρχε στην αρχή του χωραφιού. Το χτύπημα ήταν τόσο ισχυρό, που ακόμη και το μπάκετ κάθισμα ξεκόλλησε από τη θέση του.

Ο Γεράσιμος δεν είχε καμία πιθανότητα. Οι τούμπες διαδέχονταν η μία την άλλη. Όλα είχαν τελειώσει.

Το δυστύχημα σημειώθηκε στο πλαίσιο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος «DRAGSTER 2021» και συγκεκριμένα κατά τη διάρκεια των δοκιμών του πρώτου αγώνα στο Αγρίνιο.

Πυροσβεστική κια ασθενοφόρο έφτασαν αμέσως στο σημείο αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα.

Αυτές οι πληροφορίες είναι μαρτύρων και οδηγών. Εμείς αναρωτιόμαστε κάτι ακόμη. Σε πίστες dragster πρέπει να υπάρχουν ειδικά τοιχία, ώστε όταν «φύγει» δεξιά η αριστερά το αυτοκίνητο να μην βγει εκτός και τουμπάρει. Οχήματα όπως το GT-R του Φιλιππάτου είναι αυτό που λέμε χαϊδευτικά «πύραυλοι εδάφους».

Ακόμη κι αν ο ίδιος πήρε την απόφαση να κάνει το 400άρι για να πετύχει ένα ακόμη ρεκόρ, δεν θα έπρεπε κάποιος να μην του το επιτρέψει. Να του πει ότι έχει ένα τόσο ισχυρό τετράτροχο στα χέρια του που δεν μπορεί να εξασφαλιστεί η ασφάλειά του; Απλά μια ερώτηση κάνουμε. Απάντηση υπάρχει;

Πηγή: zougla.gr

2 Σχόλια

  1. Μα καλά τι ανακρίβειες γράφετε…
    Δηλαδή κάθε αυτοκίνητο που θα έχει έξοδο σε οποιαδήποτε μορφή αγώνα πρέπει να βγαίνει ο οδηγός έξω από αυτό??? 😠😠😠
    Απο κανονισμούς FIΑ γνωρίζεται??? Το αμάξι ήταν ΠΑΡΆΝΟΜΟ στους κανονισμούς ασφαλείας ποιος υπόγραψε να τρέξει???
    Τι σχέση έχει η κατάσταση της πίστας??? Έχουμε δει πάμπολλα ατυχήματα WRC που αμάξια πέφτουν σε γκρεμια και οι οδηγοί βγαίνουν σαν να μην έχει συμβεί Τίποτα…
    Αν ξαναγίνουν αγώνες Dragster βάλτε Τεχνικό Έφορο από τα Rally… Δεν θα περάσει σχεδόν κανένα αμάξι από τεχνικό έλεγχο.

  2. Μόνο εγώ θεωρώ ότι ο άνθρωπος είχε έναν εντελώς χαζό θάνατο; Μαζεύονται κάποιοι χωρίς στοιχειώδεις γνώσεις φυσικής «φτιάχνουν» αυτοκίνητα και παριστάνουν τους ειδικούς και τους ραλίστες. Είχε λέει ανωμαλία το οδόστρωμα … αυτός ο ίδιος που ήταν ο ειδικός , ο πρωταθλητής, δεν έλεγξε τον χώρο; 400 μέτρα δρόμος ήταν όλο κι όλο το σημείο αγώνων, μια βόλτα δεν έκανε να δει πού θα τρέξει με 300 χιλιόμετρα την ώρα; Και άντε και «φτιάχνεις» τον κινητήρα και τα πιάνει αυτά που θες, το ίδιο το όχημα που είναι φτιαγμένο για άλλα νούμερα πως θα συμπεριφέρεται; Εδώ ακόμη τα αυτοκίνητα της φόρμουλα 1 απογειώνονται σε μια στραβή , πόσο μάλλον τα συνήθη φτιαγμένα αυτοκίνητα των παιδιών αυτών . Ούτε το κάθισμα δεν μπόρεσε να λειτουργήσει σωστά . Κρίμα νέος άνθρωπος……

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button