Αγρίνιο: Γιατί δεν μπαίνουν διαχωριστικά στην εθνική οδό-τι παρέμβαση μπορεί να γίνει

Εργολαβία από την Περιφέρεια με πιθανές διορθώσεις

Τα ατυχήματα την εθνική οδό στο Αγρίνιο και ειδικά στο τμήμα κόμβος Τσίγκα ( πρώην Sprider) μέχρι τη γέφυρα της Ερμίτσας συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό.

Σήμερα Τρίτη 4 Δεκεμβρίου, άλλο ένα τροχαίο σημειώθηκε στον κόμβο Ρηγανά, όπου από τις τελευταίες μέρες, εξαιτίας τη μη λειτουργίας των φωτεινών σηματοδοτών η κατάσταση είναι άκρως επικίνδυνη.


Οι αντιδράσεις της κοινής γνώμης, είναι οργισμένες και για άλλη μια φορά τίθενται ερωτήματα σχετικά με μερικές προβλέψεις του έργου της περιβόητης “αναδιαρρύθμισης”.

Δεν είναι λίγοι ακόμη οι πολίτες που ρωτούν γιατί δεν μπαίνουν διαχωριστικά στο μέσον της εθνικής οδού, ειδικά έμπροσθεν του υπεραστικού ΚΤΕΛ, όπου πολύ πρόσφατα θρηνήσαμε ακόμη έναν νεκρό.

Ενδεχομένως λίγοι γνωρίζουν πως η αρχική μελέτη της αναδιαρρύθμισης δεν προέβλεπε σύνδεση του υπεραστικού ΚΤΕΛ με την εθνική οδό: Η μελέτη αυτή όμως στη συνέχεια τροποποιήθηκε, ώστε ο χώρος μπροστά από το κτήριο να είναι ανοικτός.

Έτσι πολλοί οδηγοί εισέρχονται αλλά και εξέρχονται παρανόμως, προκαλώντας σε αρκετές περιπτώσεις τροχαία ατυχήματα.

Στο σημείο τρεις φορές τοποθετήθηκαν πλαστικές κορίνες, που άγνωστοι κατέστρεψαν μέσα σε λίγες μέρες.

Παράλληλα, ο Δήμος Αγρινίου, προμηθεύτηκε μεγαλύτερα διαχωριστικά, ώστε να τοποθετηθούν στη μέση του δρόμου, όμως και αυτό εγκαταλείφθηκε. Το πλάτος του δρόμου δεν επιτρέπει τέτοια εγκατάσταση.

Τι μπορει να γίνει όμως, τουλάχιστον στο άμεσο μέλλον;

Σύμφωνα με το αρμόδιο Αντιπεριφερειάρχη Υποδομών Γιάννη Λύτρα, υπάρχει στο ΠΔΕ της Περιφέρειας ποσό 8 εκατ. ευρώ για την διαμόρφωση των εισόδων σε Πάτρα, Πύργο και Αγρίνιο. Από αυτό το ποσό, τα 2,5 εκατ. ευρώ, προορίζονται για το Αγρίνιο.

“Το μόνο που μπορεί να γίνει, είναι να συμπεριλάβουμε κάποιες από τις παρατηρήσεις του ΤΕΕ, στην μελέτη για την παρέμβαση στην είσοδο του Αγρινίου. Το πόρισμα της ομάδας εργασίας του ΤΕΕ Αιτωλ/νίας, μας έχει παραδοθεί και οι υπηρεσίες της Περιφέρειας εργάζονται ώστε να δούμε ποιες από τις προτεινόμενες παρεμβάσεις, μπορούν να ενταχθουν στην μελέτη”, δηλώνει ο κ. Λύτρας.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, πιθανώς μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου, να συνταχθούν τα τεύχη δημοπράτησης και να προωθηθούν προς έγκριση.

Χορηγούμενη
Share
Published by
PressRoom
Tags: Αγρίνιο Αντιρρίου- Ιωαννίνων ατυχήματα εθνική οδός μελέτη υπεραστικό ΚΤΕΛ