sliderΓεγονόταΡοή Ειδήσεων

Αγρίνιο: Φωνές για την κατάσταση στην Σωκράτους-Σμύρνης, ξεκινά η ανάπλαση

Πολλά τα παράπονα των δημοτών για τις λακκούβες σε δρόμους του Αγρινίου. Μετά και τις βροχές τα προβλήματα πολλαπλασιάστηκαν και εκεί που ήδη υπήρχαν, επιδεινώθηκαν,

Πολίτης που επικοινώνησε με το agriniopress, εκφράζει την αγανάκτηση του για την κατάσταση που έχει περιέλθει η οδός Δεσποτάτου Σμύρνης με τις αμέτρητες «παγίδες» που έχουν κάνει το δρόμο… «καρόδρομο». H ευρύτερη περιοχή εξαιτίας των στενών και κακοτράχαλων δρόμων και τα ανύπαρκτα πεζοδρόμια, δικαίως θεωρείται απο τις πλέον υποβαθμισμένες στο Αγρίνιο.


Τονίζεται εξάλλου ότι «από τον δήμο έρχονται κάθε λίγο και ρίχνουν πίσσα από πάνω και μετά από λίγο πάλι τα ίδια λακκούβες σχεδόν 30 με 40 εκατοστά που μπορούν να προκαλέσουν σοβαρές ζημιές στα οχήματα».

Και συμπληρώνουν ότι «Η ίδια κατάσταση και χειρότερα επικρατεί και στη Σωκράτους (διασταύρωση με Δεσποτάτου Σμύρνης)».

Βέβαια,  το «βάσανο» αυτό σύντομα θα τελειώσει μιας και επίκειται η εκτέλεση ενός μεγάλου έργου για την αναβάθμιση της περιοχής. Οι κάτοικοι το γνωρίζουν αυτό, αλλά ζητούν παρεμβάσεις, τουλάχιστον στα σημεία που είναι επικίνδυνα.

Τι προβλέπει η ανάπλαση

Όπως έγινε γνωστό τον Δεκέμβριο του 2021 ο Δήμος Αγρινίου προχώρησε στην συμβασιοποίηση του έργου 3.350.000 ευρώ για την αναβάθμιση δρόμων και πεζοδρόμων εντός του ιστορικού – εμπορικού ιστού της πόλης. Μάλιστα, σε δύο εβδομάδες θα γίνει και η δημοπράτηση του έργου και σύντομα θα ξεκινήσουν οι εργασίες για ένα απαραίτητο έργο.

Συγκεκριμένα προβλέπεται η ανάπλαση των οδών:

1. οδ. Ζέρβα συνολικού μήκους 183,00 μ.και πλάτους 7,00 μ.
2. οδ. Ελύτη συνολικού μήκους 87,00 μ.και πλάτους 10,00 μ. .
3. οδ. Ρίτσου συνολικού μήκους 90,00 μ.και πλάτους 10,00 μ.
4. οδ. Μπότσαρη συνολικού μήκους 122,00 μ.και πλάτους 9,00 μ.
5. οδ. Βάρναλη συνολικού μήκους 43,00 μ.και πλάτους 10,00 μ.
6. οδ. Γαλάνη συνολικού μήκους 205,00 μ.και πλάτους 6,00 μ. .
7. οδ. 11ης Ιουνίου συνολικού μήκους 118,00 μ.και πλάτους 8,00 μ.
8. οδ. Κατσαρή συνολικού μήκους 106,00 μ.και πλάτους 7,00 -8,00 μ. .
9. οδ. Σωκράτους συνολικού μήκους 185,00 μ. και πλάτους 6,50 μ. .
10. οδ. Σμύρνης συνολικού μήκους 165,00 μ.και πλάτους 10,00 μ. .
11. οδ. Μελεάγρου συνολικού μήκους 300,00 μ.και πλάτους 7,00 – 8,00 – 9,00 μ.
12. οδ. Παλαιολόγου συνολικού μήκους 96,00 μ.και πλάτους 10,00 μ.
13. πεζόδρομος Πλάτωνος συνολικού μήκους 108,00 μ.και μέσου πλάτους 4,50 μ.
14. πεζόδρομος Αετοράχης συνολικού μήκους 82,00 μ.και μέσου πλάτους 5,00 μ.

Το έργο στοχεύει σε μεγάλης κλίμακας εκτέλεση εργασιών ανακατασκευής δρόμων οι οποίοι είχαν καταστεί μη λειτουργικοί και δυσχέραιναν τη διέλευση πεζών και οχημάτων. Προβλέπονται ασφαλτοστρώσεις – πλακοστρώσεις πεζοδρομίων, σήμανση, τοποθέτηση δικτύων Η/Μ με φωτιστικά τεχνολογίας LED , αντικατάσταση δικτύων ύδρευσης και αποχέτευσης. Σε όλο το εύρος του έργου θα κατασκευαστούν ράμπες πεζών ενώ θα τοποθετηθεί όδευση στα πεζοδρόμια για τα άτομα με κινητικά προβλήματα.

Το έργο «ΑΝΑΠΛΑΣΕΙΣ – ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΟΔΩΝ ΚΕΝΤΡΟΥ ΠΟΛΗΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ» χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Δυτική Ελλάδα 2014 -2020».

Τοπική Διαφήμιση
Τοπική Διαφήμιση

3 Σχόλια

  1. Ας κάνει μια παρουσίαση ο Δ. Α. πόσοι μηχανικοί μόνιμοι, συμβασιούχοι εργάζονταν από το 2000 μέχρι σήμερα τι μελέτες έγιναν, πόσα πληρώθηκαν ποια έργα εκτελέστηκαν. Υπάρχει πολύ ψητό και γέλιο. Τολμούν;

    1. Από τις πολλές μελέτες τους τρώμε εμείς τα αμελέτητα μετά…. Έγινε σύγχρονος μοντέρνος αυτοκινητοδρομος(Ιόνια οδός) , σε λίγο ολοκληρώνεται και ο άλλος για Πρέβεζα και το Αγρίνιο ακόμα αποκομμένο είναι…Ράβε ξήλωνε τα πεζοδρόμια και τους κόμβους είμαστε και τίποτε άλλο…

  2. Να δούμε πότε θα έρθετε να φτιάξετε το δρόμο στην οδό Λήδας αλλά επίσης και την Βλαχερνών όπου γίνεται η λαϊκή της Πέμπτης. Ανύπαρκτα πεζοδρόμια στη Βλαχερνών είναι με το χώμα, ανύπαρκτος φωτισμός ,τα ίδια και στη Λήδας.Δρόμος λές και έχουν πέσει βόμβες ,φωτισμός για γέλια.
    Αλλά ξέχασα .Δεν είμαστε στο κέντρο της πόλης .Οπότε δε βαριέσαι άστους να φωνάζουν.

Γράψτε απάντηση στο Alex Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button