Ροή ΕιδήσεωνΥγεία-Ομορφιά

Επτά λόγοι να ακολουθήσεις την μεσογειακή διατροφή

Νομίζεις ότι είναι δύσκολο μέσα από μια πλούσια διατροφή, από την οποία νιώθεις ικανοποιημένος να χάσεις κιλά αλλά παρακάτω θα βρεις τους λόγους που μπορείς να το πετύχεις μέσα από την μεσογειακή διατροφή.

  1. Ξεχνάς το μέτρημα των θερμίδων

Δεν χρειάζεται να μετράς τις θερμίδες σου αν ακολουθήσεις την μεσογειακή διατροφή από την στιγμή που αντικαθιστάς τα κακά λιπαρά με τα υγιεινά. Για παράδειγμα αντί για βούτυρο χρησιμοποιείς ελαιόλαδο και αντί για κόκκινο κρέας προτιμάς το κοτόπουλο και τα ψάρια. Επιπλέον αντικαθιστάς τα επιδόρπια γεμάτα ζάχαρη με φρέσκα φρούτα. Τα λαχανικά και τα φασόλια μπορούν να καταναλώνονται άφοβα ενώ οι ξηροί καρποί και το ψωμί ολικής άλεσης χρειάζονται μέτρο.


  1. Οι τροφές βασίζονται στην εποχή

Η επιλογή των τροφών που αποτελούν το γεύμα σου βασίζονται στην εποχικότητα κι έτσι πάντα καταναλώνεις φρέσκα λαχανικά και φρούτα αντί για κατεψυγμένα. Οι πιο νόστιμες σαλάτες φτιαγμένες από λαχανικά εποχής γίνονται καθημερινότητα.

  1. Μπορείς να τρως ψωμί, αρκεί να είναι ολικής άλεσης

Το ψωμί από δημητριακά ολικής αλέσεως διαφέρει από το λευκό ψωμί καθώς περιέχει περισσότερες πρωτεΐνες και μέταλλα, όντας πιο υγιεινή επιλογή. Το ίδιο ισχύει με την πίτα ολικής άλεσης που μπορεί να συνδυαστεί άνετα με ταχίνι ή χούμους.

  1. Τα λιπαρά δεν απαγορεύονται εφόσον είναι καλά

Τα καλά λιπαρά θα τα βρεις στις ελιές, τους ξηρούς καρπούς και το ελαιόλαδο. Σε αντίθεση με τα κορεσμένα λιπαρά που βρίσκονται στα επεξεργασμένα τρόφιμα τα καλά λιπαρά συμβάλλουν κατά της καταπολέμησης ασθενειών όπως ο διαβήτης και ο καρκίνος. Αν ψάχνεις τρόπο να τα εντάξεις στην διατροφή σου, δοκίμασε να φτιάξεις πέστο βασιλικού.

  1. Θα λατρέψεις τα μεσογειακά μπαχαρικά

Μερικά από τα μπαχαρικά που θα συναντήσεις συχνά, επιλέγοντας αυτή την διατροφή, είναι τα φύλλα δάφνης, ο κόλιανδος, η κανέλα το δεντρολίβανο, το σκόρδο και το πιπέρι. Αρκετά από αυτά έχουν θρεπτικά συστατικά που ωφελούν την υγεία και ταυτόχρονα προσθέτουν γεύση στο φαγητό.

  1. Με τους μεζέδες δεν θα πεινάσεις

Ανάμεσα στα γευστικά γεύματα όταν έχεις λιγούρες μπορείς να τσιμπάς απλούς υγιεινούς μεζέδες που σου εγγυούνται ότι δεν θα πεινάσεις. Ο μεζές είναι βασικός παράγοντας της μεσογειακής διατροφής, ο οποίος τρώγεται κρύος και ετοιμάζεται πανεύκολα. Μπορείς να έχεις έτοιμο μεζέ, βάζοντας απλά στο πιάτο τυρί, ελιές, ξηροί καρποί, παξιμάδι.

  1. Κάνεις καλό στην υγεία σου

Ό, τι περιλαμβάνεται σε αυτόν τον τρόπο διατροφής είναι ευνοϊκό  για την καρδιά σου. Για παράδειγμα το ελαιόλαδο και οι ξηροί καρποί βοηθούν στην μείωση της χοληστερίνης ενώ με την κατανάλωση φρούτων και λαχανικών οι αρτηρίες παραμένουν υγιείς. Το ψάρι από την άλλη μειώνει την ποσότητα των τριγλυκεριδίων και την αρτηριακή πίεση.

Πέρα από την καλή υγεία της καρδιάς η διατροφή αυτή είναι ευεργετική και για το μυαλό αφού τα αντιοξειδωτικά τρόφιμα που καταναλώνονται είναι φιλικά προς τον εγκέφαλο και δεν συμπεριλαμβάνονται τα τρανς λιπαρά και τα επεξεργασμένα τρόφιμα που πρέπει να αποφεύγονται.

Σε περιπτώσεις που υπάρχουν συχνές διαταραχές ή περιορισμοί λόγω δυσανεξίας σε κάποια τρόφιμα ή αλλεργιες είναι καλό να συμβουλευτείς έναν διαιτολόγο-διατροφολόγο, ο οποίος θα μπορεί να προσαρμόσει το πρόγραμμα διατροφής σου στις ανάγκες σου.

Τοπική Διαφήμιση
Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button