ΓεγονόταΡοή Ειδήσεων

4ο Γυμνάσιο Αγρινίου: Δυσαρέσκεια της Διεύθυνσης για τις ζημιές από την κατάληψη

Την δυσαρέσκεια της εκφράζει η Διεύθυνση του 4ου Γυμνασίου Αγρινίου για τις υλικές ζημιές από την κατάληψη με ανάρτηση σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης.

H ανάρτηση συνοδεύεται με την εικόνα από τα αιτήματα των μαθητών αλλά και με εικόνες από τις υλικές ζημιές που προκλήθηκαν κατά την διάρκεια της κατάληψης.


«Ο “έτσι θέλω” αποκλεισμός των σχολείων με “αιτήματα” “Καινούργιες καρέκλες” (για να μείνουμε μέσα και να τις σπάμε ανεξέλεγκτα) έφτασε να θεωρείται θρασύτατα ταυτόσημο εκείνων των αγώνων και να αποκαλείται “Φασισμός” κάθε προσπάθεια αποτροπής τέτοιων ενεργειών με αποτελέσματα σαν τα παραπάνω, πολύ θα πρέπει να απασχολήσει την ελληνική κοινωνία!», σημειώνεται χαρακτηριστικά.

Διαβάστε την ανάρτηση:

«Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ καταξιώθηκε ως μέσο διεκδίκησης καταπατημένων δημοκρατικών ελευθεριών και εκπαιδευτικών δικαιωμάτων από το Φοιτητικό Κίνημα κατά την περίοδο της Δικτατορίας, καθαγιάστηκε στις δημοκρατικές συνειδήσεις με την είσοδο του τανκ στο ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ και, χάρη στο Σύνθημα ΨΩΜΙ-ΠΑΙΔΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ταυτίστηκε δικαίως με το απρόσκοπτο δικαίωμα όλων ανεξαιρέτως των παιδιών και νέων του ελληνικού λαού σε δημόσια δωρεάν εκπαιδευτικά αγαθά (μεταξύ των οποίων τα κτίρια, ο εξοπλισμός, τα βιβλία, τα εποπτικά μέσα).

Τώρα, πώς ο “έτσι θέλω” αποκλεισμός των σχολείων με “αιτήματα” “Καινούργιες καρέκλες” (για να μείνουμε μέσα και να τις σπάμε ανεξέλεγκτα) έφτασε να θεωρείται θρασύτατα ταυτόσημο εκείνων των αγώνων και να αποκαλείται “Φασισμός” κάθε προσπάθεια αποτροπής τέτοιων ενεργειών με αποτελέσματα σαν τα παραπάνω, πολύ θα πρέπει να απασχολήσει την ελληνική κοινωνία!»

Δείτε τις εικόνες:

Χορηγούμενη

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
aluxal web banner new logo Τοπική Διαφήμιση
pap tsalafouti cake 1000x563px Τοπική Διαφήμιση

7 Σχόλια

  1. Η πολιτισμική οπισθοδρόμηση και οι γονείς που δεν δίνουν φράγκο για το τι κάνουν τα παιδιά τους γιατί ο καθένας πλέον ζει την ζωάρα του, αυτά τα αποτελέσματα έχουν. Καφέ, γκομενιλίκι, φατσαμπούκι και ινστα, σκυλιά και τατουάζ και όλο διαζύγια ή συμβατικοί γάμοι. Μετά θέλουμε και πανεπιστημιακές σχολές, θαύμα ήταν που το Ιστορικό Αρχαιολογικό πήγε τόσο καλα ώστε ο τόπος να ελπίζουμε πως θα πάψει να παράγει μόνο τεμπέληδες, παντρεμένες από τα 22 που θα χωρίσουν σε 5 χρόνια, ντελιβεράδες, επιδοματίες γύφτους, τσοπάνηδες και νυχούδες (χωρίς παρεξήγηση στις παραπάνω αξιοπρεπέστατες εργασιακές ιδιότητες που φυσικά σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνω με τους διαρκώς πολλαπλασιαζόμενους κατ’ επάγγελμα επιδοματίες γύφτους). Δεν πειράζει Αιτωλοακαρνάνες. Θα σας θυμηθούν όταν θα θέλουν τον Αχελώο. Μέχρι τότε χάλια δρόμοι (τάχα τάχα φτιάχνουν τώρα κάτι στρογγυλά και διαχωριστικά στην εθνική οδό να πουν ότι κάτι έκαναν και θες διπλάσιο χρόνο να φτάσεις, αλλά η καρμανιόλα Αβόρανης καρμανιόλα, μην ξεχνιόμαστε), κλείσιμο ΕΛΤΑ, μηδέν ανάπτυξη, ελάχιστα κίνητρα για την πρωτογενή που είναι το μόνο και δυνατότερο μας χαρτί γιατί δεν έχουμε και τίποτα άλλο, και γενικά σκότος βαθύ σε έναν όμορφο νόμο που δεν αξιοποιούν ούτε την λίμνη. Φτιάξτε ρε λίγο τα Αμπάρια, βάλτε κανέναν φωτισμό, μαζέψτε την βρωμιά και τα καλάμια, ζέχνει ο τόπος, μόνο πρεζάκια πάνε βράδυ πια. Αναδείξτε ρε σεις ανύπαρκτοι δήμαρχοι, βουλευτάδες, νομάρχες, υπερνομάρχες τον πανέμορφο αυτό τόπο που τον έχετε βυθίσει μη και χάσουν πελατεία οι καφετέριες στο Αγρίνιο. Δεν βαρεθήκατε πια ρε Αιτωλοακαρνανίες με το χάλι και τον κάθε άχρηστο; Εννοείται ότι θα τα σπάνε στα σχολεία και δεν έχουν μυαλό για μάθημα. Ποιος θα τα νουθετήσει; Όλη η κοινωνία πλέον είναι μαντάρα. Μια ζωή τα ίδια και χειρότερα.

  2. Ό,τι και να πει κανείς , είναι λίγο …
    Είμαστε για κλάματα ..
    Αλήθεια έως πότε η κοινωνία μας θα ανέχεται αδιαμαρτύρητα
    αυτά τα εξωφρενικά καμώματα ;
    Γιατί άραγε ;
    Ως εδώ και μη παρέκει !

    1. Ποια κοινωνία θα διαμαρτυρηθεί; Οι γονείς που ενώ ζουν με ΚΕΑ και μαύρα, βαράνε τατουάζ, πάνε βόλτα 2-3 σκυλιά, ξημεροβραδιάζονται στα σόσιαλ, και ο ένας κοιτάει στη Δύση και ο άλλος στην Ανατολή με τρίτα πρόσωπα; Ή ο γονιός της βιοπάλης που δουλεύει νυχθημερόν και που να ξέρει τι κάνει το παιδί του και πότε να το διαπαιδαγωγήσει; Όλα έξω γυρνάνε με ποδήλατα και μηχανάκια μέχρι αργά την νύχτα και κανείς δεν νοιάζεται τι κάνουν, μόνο να τα ξεφορτωθούν, και όσα δεν γυρνάνε έξω τα παρατάνε σε ένα τάμπλετ με τις ώρες. Και αν ο δάσκαλος/καθηγητής κάνει καμία παρατήρηση, τον βρίζουν και από πάνω. Γι’ αυτό και οι περισσότεροι έχουν πάψει να ασχολούνται και δεν ανακατεύονται σε τίποτα. Οι μισοί δε γάμοι είναι επίσημα τελειωμένοι και οι άλλοι μισοί ανεπίσημα. Λίγοι κρατάνε Θερμοπύλες πλέον καταλάβετε το. Αυτή είναι η πικρή αλήθεια. Κάποτε λέγαμε κοίτα τι γίνεται Αμερική, και τώρα ήρθαν Ελλάδα. Λέγαμε κοίτα τι γίνεται Αθήνα, και τώρα γίναμε χειρότεροι από την Αθήνα, απλά επαρχία κουκουλώνονται. Ο Έλληνας για να συμμορφωθεί θέλει βούρδουλα και μπαμπούλα πάνω από το κεφάλι του. Πικρές αλήθειες, αλλά αλήθειες. Εγώ δεν χαρίζω.

  3. Ας σταματήσουν τις καταλήψεις με τα ” σοβαρά αιτήματα”, γιατι μόνο αν πάνε σχολείο θα μάθουν ότι η σημασία του ανταλλάσσω είναι διαφορετική από εκείνη του αντικαθιστώ. Τις καρέκλες πρέπει να τις αντικαταστήσουν με καινούργιες και όχι να τις ανταλλάξουν. Ποιος θα πληρώσει τις ζημιές; Κανονικά όποιος τις προξένησε.

  4. Να πληρώσει τις ζημιές ο αρμόδιος εισαγγελέας. Να φύγει ο φιλόλογος γιατί οι αγωνιζόμενοι μαθητές κάνουν γλωσσικά και ορθογραφικά λάθη. Κατάντια……. Να πληρώνονται οι ζημιές τελικά από τον υπεύθυνο της κάθε τάξης που ανέχεται να του γράφουν τα θρανία να του γράφουν τις καρέκλες να σπάνε τα κομπιούτερ να σπάνε τις πόρτες να δημιουργούν ομάδες και να πλακώνουν στο ξύλο τους συμμαθητές ή νομίζει κανείς ότι δεν ξέρουμε τι γίνεται στα γυμνάσια. Όταν θα ισχύσει η αξιολόγηση που οραματίζεται η Κεραμέως που εγώ προσωπικά είμαι πολιτικά αντίθετος με την Κεραμέως τότε θα τα πούμε….

    1. Τις ζημιές να τις πληρώσουν οι γονείς των “αγωνιζόμενων μαθητών” που τις προξένησαν . Επίσης καλό θα ήταν οι γονείς να στρώσουν τα παιδάκια τους στο διάβασμα γιατί μάλλον παρατημένα τα έχουν Θανάση Δημητρόπουλε και να τα μάθουν να σέβονται την δημόσια περιουσία αλλά και τους άλλους γύρω τους. Αν οι γονείς δεν μπορούν να κάνουν καλά τα παιδιά τους θα τα κάνουν καλά οι άλλοι ;
      Και τέλος νομίζεις πως η άσχετη με την Παιδεία Κεραμέως , επειδή συνέχεια σας πετάει την καραμέλα της αξιολόγησης θέλει να βελτιώσει την Παιδεία ; Θέλει ένα σχολείο όπου οι πολλοί θα βγαίνουν ημιαγράμματοι και κάποιοι ελάχιστοι ελίτ -όπως τα βλαστάρια της- θα μορφώνονται. Γιατί όπως λένε οι κυβερνώντες τα σχολεία και τα νοσοκομεία κοστίζουν πολλά λεφτά και πρέπει να κλείσουν .

      1. Έτσι ακριβώς. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο πως τα δικά τους παιδιά ΟΛΩΝ ανεξαιρέτως των παρατάξεων πάνε σε ΙΔΙΩΤΙΚΑ, ενώ η πλέμπα στα διαλυμένα δημόσια που σε τάξεις του δημοτικού κουβαλάνε και 14χρονους γύφτους που τραμπουκίζουν και οπισθοδρομούν ένα ολόκληρο σχολείο. Αμ τι; Στα ιδιωτικά θα γινόντουσαν αυτά; Άσε την πλέμπα να τα τραβάει.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button