«1427!» – άρθρο του Ηλία Ντζάνη για τους υποψήφιους Συμβούλους στον δήμο Αγρινίου

(114+225+240+388+460=1427)

Η είδηση: «τόσοι είναι οι υποψήφιοι δημοτικοί και τοπικοί σύμβουλοι όλων των συνδυασμών που θα συμμετάσχουν στις εκλογές για το δήμο Αγρινίου…..»

Του Ηλία Ντζάνη


Με αφορμή σχετικά δημοσιεύματα στον τοπικό τύπο και το γεγονός, πως σε αυτό τον αριθμό δεν υπολογίζονται οι υποψήφιοι για την Περιφέρεια Δ.Ε, εντελώς ασυναίσθητα ήρθε στο νου μου το 1984 του Τζ. Όργουελ, αριθμός που τελικά δεν μου έλεγε τίποτα.

Στη συνέχεια όμως άρχισα να αναζητώ συμβολισμούς σε αριθμούς των Ευαγγελίων και φυσικά της Αποκάλυψης. Διερωτήθηκα λοιπόν μήπως πρόκειται για μετάλλαξη του 666, του περίφημου χαράγματος του θηρίου της Αποκάλυψης. Αναλογιστείτε λοιπόν και σεις φίλοι αναγνώστες πως το 2% περίπου του πληθυσμού του δήμου μας είναι υποψήφιο για αυτοδιοικητικά αξιώματα. Εθελοντές σωτήρες δηλαδή, που μου δημιούργησαν μια ευχάριστη έκπληξη αφού τόσος κόσμος ενδιαφέρεται για την ανάπτυξη του δήμου μας.

Τι χρείαν λοιπόν άλλων σωτήρων έχουμε? Προσωπικά πιστεύω πως όλοι αυτοί οι άνθρωποι πρέπει να έχουν το χρίσμα όχι του αντίχριστου, αλλά του καλού μας Θεού, του Θεού της Προσφοράς Υπηρεσιών στον συνάνθρωπό μας εντελώς ανυστερόβουλα, και υποβάλλονται στην προσωπική θυσία να υπηρετήσουν τον πολύπαθο λαό του δήμου Αγρινίου. Γι’ αυτό βάσιμα υποθέτω πως αυτοί οι συμπολίτες μας κατάφεραν «ανεπισθήτως» να μεταλλάξουν το  κακό 666 στο καλό 1425 (τελευταία έμαθα, δεν γνωρίζω αν η είδηση είναι αληθής, δύο υποψήφιοι απέσυραν την υποψηφιότητά τους. Για να μην υπερβάλω λοιπόν στο πλήθος των υποψηφίων προτίμησα τον μικρότερο αριθμό, το 1425.

Αλλά και με τον μαγικό αριθμό 1427 πάλι παρόμοια αποτελέσματα είχα καταλήγοντας πάντα σε ιερούς αριθμούς).

Προσέξτε: 1+4+2+5=12. Δώδεκα ήταν και οι Απόστολοι. // 1+2=3. Το 3 είναι ιερός αριθμός. Το 3 διαιρεί ακριβώς το 666. // 666:3=222. // 2+2+2=6, πάλι ιερός αριθμός. // 666:6=111. 1+1+1= 3. Το 222 διαιρούμενο με το 6 δίνει το 37  // 222:6=37. // 3+7=10.

Η δεκάδα ή το δέκα, κατά τους Πυθαγόρειους, είναι ο πιο ιερός από όλους τους αριθμούς. Ακολούθως επιχείρησα παρόμοιους υπολογισμούς με τον βιβλικό αριθμό  144000, που είναι  «οι ηγορασμένοι από της γής».

Προσέξτε: 144000 διαιρώντας το με το 1425 μας δίνει το αριθμό 101,05263158. Προσθέτοντας τα ψηφία αυτά: 1+1+5+2+6+3+1+5+8=32. // 3+2=5. Το πέντε κατά τους Πυθαγόρειους έχει υψηλό βαθμό συμβολισμού και ως δια μαγείας μας βγάζει στο αριθμό των συνδυασμών για το δήμο μας. Σύμπτωση ή θαύμα? Ιδού το ερώτημα κυρίως προς τους υποψηφίους. Βλέπετε λοιπόν φίλοι συμπολίτες, ότι, όπως και να τα υπολογίσω, πέφτω συνέχεια πάνω σε ιερούς αριθμούς. Αγαπητοί αναγνώστες δεν είμαι Νεοπυθαγόρειος, γιατί φοβάμαι μην πάθω τα ίδια με εκείνους. Σας θυμίζω πως οι Πυθαγόρειοι κατεσφάγησαν από τους Κροτωνιάτες που έκαψαν και τη σχολή τους. Δεν αναμειγνύομαι λοιπόν στις εκλογικές διαδικασίες,  Όμως δεν μπορώ να μην αναδείξω την ιερότητα των αριθμών αυτών.

Δεν γνωρίζω τι συμβαίνει σε άλλους δήμους. Ενδεχομένως να μας ξεπερνούν. Αν προσθέσετε σε όλη αυτή τη στρατιά «κεχρισμένων»  και τους υποψηφίους για την Περιφέρεια, τότε θα πρέπει να αισθανόμαστε ήσυχοι και αισιόδοξοι, γιατί αμέσως μετά τις εκλογές ο δήμος μας θα μας απαλλάξει από όλα τα εγκόσμια προβλήματα και δεν μας μένει πάρα μόνο να ασχοληθούμε με τα υπερκόσμια και τα επέκεινα της ζωής μας ζητήματα.

Όμως, πρέπει να είμαι ειλικρινής. Δεν σας κρύβω ότι από τη στιγμή που είδα το νούμερο αυτό με κατατρώει μία αγωνία. Δεν είμαι προληπτικός. Αλλά κάτι τα εμβόλια, κάτι οι ταυτότητες, κάτι οι περιφερόμενοι στάρετς που προφητεύουν για το χάραγμα του αντίχριστου και το τέλος του κόσμου, μου δημιούργησαν μία πρόσθετη ανησυχία για την ευεξία και τη σωματική δύναμη των υποψηφίων από μία άλλη αιτία. Δεν σας κρύβω ότι φοβάμαι μην βασκαθούν και βασκαθούμε όλοι μας. Μπορεί κάποιοι να μην πιστεύουν στην βασκανία, στο μάτιασμα, όπως λέει ο κοσμάκης. Έχω κι εγώ  επιφυλάξεις και ερωτήματα γιαυτό το θέμα, αν και γνωρίζω πως αρκετοί συμπολίτες όχι μόνο πιστεύουν στο κακό μάτι, αλλά τακτικά τρέχουν σε ξεματιάστρες για να ξεματιαστούν. Ειλικρινά με προβληματίζει αυτή η τελετουργία, όπως π.χ:

  • Δώσε μου το μαντήλι σου. Μέτρημα με την πιθαμή. Χασμουρητά. Βάλε το μαντήλι πάλι επάνω σου και ξαναμέτρημα. Και δός του ξανά  τα λόγια της βασκανίας. Και ξανά χασμουρητά, και  ξανά μέτρημα και πάει λέγοντας, μέχρι ο βασκαμένος να βρεί την ευεξία του.

Όλα αυτά τα θεωρώ παγανιστικά κατάλοιπα της  ειδωλολατρίας. Ρώτησα λοιπόν αν αληθεύει, ότι η εκκλησία μας έχει ειδική ευχή (ή όπως αλλιώς μπορεί να διατυπωθεί αυτός ο όρος για την συγκεκριμένη ιεροπραξία)  για τη βασκανία.  Μου απάντησαν θετικά. Δεν γνωρίζω αν πράγματι έτσι συμβαίνει.

Αν όμως ισχύει κάτι τέτοιο, προτείνω στον σεβασμιότατο μητροπολίτη μας να εκδώσει μία εγκύκλιο προς όλες τις ενορίες του δήμου μας (με τα δρώμενα στο δήμο Μεσολογγίου δεν αναμειγνύομαι), με την οποία θα δίνει εντολή να «διαβάζεται»  η ευχή για τη βασκανία κάθε Κυριακή μέχρι να ολοκληρωθούν οι αυτοδιοικητικές εκλογές.  Έτσι πιστεύω πως όλοι οι υποψήφιοι θα ξεπεράσουν τον κίνδυνο αυτό και ο δήμος μας θα έχει ηγέτες με καθαρό νού και υγιή σώματα (mens sana in corpore sano , όπως έλεγαν οι Λατίνοι. Ο Γιουβενάλης για την ακρίβεια).

Επειδή όμως κάποιοι από τους 1425 δεν θα εκλεγούν προτείνω να αλλάξει ο νόμος και στις επόμενες εκλογές να εκλέγονται όλοι όσοι υποβάλουν υποψηφιότητα. Κατ΄ αυτό τον τρόπο νομίζω πως διευρύνεται η δημοκρατία και η εκπροσώπηση του λαού μας θα είναι πιο αντιπροσωπευτική. Τώρα, για το που θα συνεδριάζει όλο αυτό το ευρύ εκλεκτό αιρετό σώμα, υπάρχει μία απλή πρόταση: Να κατασκευαστεί τοπικό δημοτικό κοινοβούλιο. Ούτε η αρχαία Αθήνα της άμεσης δημοκρατίας  δεν είχε τέτοιες υποδομές. Για να γίνει μάλιστα πιο ελκυστικό και να διευρυνθεί ακόμα περισσότερο αυτό το σώμα, προτείνω «προσέτι» όλα τα μέλη του να «σιτίζονται στο πρυτανείο», δηλαδή να αμείβονται πλουσιοπάροχα, ώστε να μην υποκύπτουν σε τοπικά και προσωπικά ρουσφέτια και σε πειρασμούς πλουτισμού.

Κλείνω αγαπητοί συμπολίτες με μία στροφή από το ποίημα του Κ. Καρυωτάκη «είς Ανδρέαν Κάλβον»

…………………………………..

Ίππους δεν επιβαίνουσι,

αμή την εξουσίαν

και του λαού τον τράχηλον,

ιδού, μάχονται οι ήρωες

μέσα εις τα ντάνσιγκ.

…………………………..

Μπορεί οι στίχοι αυτοί να γράφτηκαν σε άλλη εποχή και με αφορμή άλλα γεγονότα. Όμως νομίζω πώς, αλλάζοντας μόνο δυο λέξεις, έχουν ακόμα τη δύναμη για να περιγράψουν και σημερινές καταστάσεις.

Βρίσκετε όλο το ανωτέρω κείμενο λίγο σουρεάλ? Δεν πειράζει.

Καλό ξεμάτιασμα.

Αγρίνιο, 13-9-23.   Ηλίας Ντζάνης, γεωπόνος.

 

Πυθαγόρας, προτομή. Πρόκειται για ρωμαϊκό αντίγραφο (1ος-2ος μ.Χ αιώνας) ελληνιστικού πρωτοτύπου. Ρώμη, Μουσείο Καπιτωλίου. Πηγή: Διαδίκτυο.
Χορηγούμενη
Share
Published by
PressRoom
Tags: γεωπόνος δήμος Αγρινίου Ηλίας Ντζάνης υποψήφιοι Σύμβουλοι