Pressαρίσματα

Βγαίνει-δεν βγαίνει η Γέφυρα, ίσως πρέπει να μειώσει το εισιτήριο…

gefyra-mnmΔεν ξέρω τι με εντυπωσίασε πιο πολύ στο θέμα που έγραψε η Ελένη Μπότα στο insider.gr για την Γέφυρα Ρίου –Αντιρρίου. Ότι το μεγαλύτερο μέρος πηγαίνει σε χρηματοοικονομικά έξοδα με ποσοστό 48,14%, σε έξοδα λειτουργίας και συντήρησης το 28,14%, στους φόρους το 19,30% ενώ 2,65% είναι τα κέρδη της εταιρείας και τέλος το 1,77% πηγαίνει σε βελτιώσεις και προσθήκες;  Ή οι πολύ καλοί μισθοί των υπαλλήλων στους οποίους έμεινε ο πολύς κόσμος;

Δεν κατάλαβα, να πω τη μαύρη αλήθεια μου, τα έξοδα μισθοδοσίας αν είναι στα «χρηματοοικονομικά» ή στα έξοδα συντήρησης και λειτουργίας. Σε κάθε περίπτωση κάνει εντύπωση η «κερδοφορία» που είναι μικρή, κάπου έξι φορές μικρότερη από τους φόρους!


Περίπου δηλαδή, η εταιρία μας λέει ότι βγαίνει-δεν βγαίνει και εν πάση περιπτώσει αν βγάζει ένα μεροκαματάκι είναι περίπου όσο δίνει για να κάνει προσθήκες και βελτιώσεις.

Όπως και να έχει, δεν θα βρεις πολλές δουλειές που το μηνιάτικο να ξεκινάει από τα 900 και κάτι ευρώ, έτσι δεν είναι; Και να φτάνει στα καθόλου ευκαταφρόνητα 2.153 ευρώ, συν τα επιδόματα γάμου και τριετίας  που δίνονται κανονικότατα, ε; Και με τη διασφάλιση της μη απόλυσης κανενός μέχρι το τέλος του έτους πλην σοβαρής «περίστασης»…

Εντάξει, δεν είναι και δημόσιο που ξέρεις ότι δεν θα απολυθείς ακόμη κι αν κάνεις την μεγαλύτερη βλακεία που έχει δει άνθρωπος. Όμως, ειδικά στην επισφαλή σημερινή κατάσταση, κάτι είναι να ξέρεις ότι δεν θα χάσεις δραχμή φέτος, δεν θα απολυθείς αν κάνεις τη δουλειά σου και στο τέλος της χρονιάς θα επαναδιαπραγματευτείς συνολικά, ως σωματείο και όχι σαν την καλαμιά στον κάμπο.

Εκ των ανωτέρω και το γεγονός ότι δεν ακούμε διαμαρτυρίες από τις συνήθεις κατευθύνσεις για το… καθεστώς της δουλειάς στη Γέφυρα.

Όμως, πρέπει να επανέλθουμε στη πενιχρή κερδοφορία της εταιρίας και τα τεράστια έξοδα που έχει, κυρίως τα…χρηματοοικονομικά. Μια και το κόστος εργασίας δεν μπορεί να περιοριστεί(και καλώς, προς όφελος των εργαζομένων) ίσως πρέπει να αναζητηθεί τρόπος να έρθουν περισσότερα έσοδα. Δηλαδή περισσότερες διελεύσεις.
Agriniowebradio.gr: Ενημέρωση και μουσική όπως θα ήθελες ν΄ακούς
Και αυτό μπορεί να γίνει με έναν τρόπο. Με γενναία και ειλικρινή μείωση της τιμής που θα αποφέρει κίνητρο για μεταφορές και μετακινήσεις. Καιρός είναι, γιατί εδώ στα Δυτικά μαζεύτηκαν πολλά τα διόδια.

Εκτός κι αν… Εκτός κι αν για να πέσουν οι τιμές πρέπει αν μειωθούν πρώτα τα κόστη κι αν μειωθούν τα κόστη τότε θα γίνει φτηνότερη η διέλευση. Αλλά τότε θα χάσουν οι εργαζόμενοι, έτσι δεν είναι; Άτιμο πράγμα ο καπιταλισμός, ειδικά εκείνος των δημοσίων έργων.

 

η συντακτική μισθοσυντήρητη μονάδα

Advertisements

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ VIDEO
ocean new optimize Τοπική Διαφήμιση
tsiknas600x338 Τοπική Διαφήμιση

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Διαβάστε Επίσης

Back to top button